Mijn fitness tracker-provider is niet beschikbaar voor selectie in de VITY-app. Wat nu?

Gewijzigd op Thu, 18 Apr 2024 om 12:49 PM

Zelfs als uw tracker niet wordt weergegeven in de lijst in de app, is er een grote kans dat we uw stappen kunnen meten.


Om dit te doen, moeten we een kleine omweg maken via de Google Fit-app (voor Android) of de Apple Health-app (voor iPhone).


Google Fit en Apple Health kunnen dan weer normaal worden geselecteerd als tracking-apps.


Apple Health:


Stap 1: Download de app van uw tracker (bijv. Mi Fit) en log in.


Stap 2: Sta toegang tot Apple Health toe. (Het bericht komt vaak aan het begin, maar u kunt de optie ook vinden in de instellingen).


Stap 3: Open nu de Apple Health-app en ga naar 'Bronnen'. Selecteer de tracker (bijv. Mi Fit) en activeer de toegang.


Stap 4: Open de VITY-app en ga naar Instellingen > Tracker Connection en selecteer Apple Health.





Google Fit:


Stap 1: Download de app van uw tracker (bijv. Mi Fit) en log in.


Stap 2: Sta toegang tot Google Fit toe. (Het bericht komt vaak aan het begin, maar u kunt de optie ook vinden in de instellingen).


Stap 3: U dient al verbonden te zijn met Google Fit. U kunt dit controleren door Google Fit te openen, naar Profiel/Instellingen te gaan en hier op 'Beheer verbonden apps' te tikken. Zorg ervoor dat u hetzelfde account gebruikt voor Google Fit als voor uw tracker-app.


Stap 4: Open de VITY-app en ga naar Instellingen > Tracker Connection en selecteer Google Fit.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren