Mijn fitness tracker-gegevens synchroniseren niet met de VITY-app

Gewijzigd op Do, 18 Apr om 12:47 PM

Als uw gegevens in VITY niet up-to-date zijn, controleer dan eerst uw tracking-app. Uw fitness tracker moet eerst de gegevens naar de tracking-app sturen voordat deze naar VITY kunnen worden verzonden. Dit gebeurt meerdere keren per dag. Heeft u daarom even geduld totdat de gegevens in VITY worden weergegeven.


Soms kan het tot 24 uur duren voordat uw gegevens worden weergegeven, maar meestal is dit veel sneller.


Zorg er ook voor dat u VITY alle benodigde toestemmingen heeft gegeven in uw tracking-app, zodat we toegang hebben tot uw activiteitsgegevens.


Als uw gegevens niet zijn gesynchroniseerd binnen 24 uur, kan het helpen om uw verbinding met de tracking-app onder 'Fitness Tracker Connection' te verbreken en vervolgens opnieuw te verbinden.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren