Ontbrekende toestemmingen als oorzaak van synchronisatieproblemen

Gewijzigd op Thu, 18 Apr 2024 om 12:46 PM

De VITY-app heeft toegang nodig tot uw activiteitsgegevens om deze in de app te verwerken. Wanneer u uw tracker verbindt, wordt u de eerste keer dat u verbinding maakt gevraagd om de VITY-app de nodige toestemmingen te geven voor een succesvolle synchronisatie.


Bij het verbinden van Apple Health en Google Fit wordt u de eerste keer dat u verbinding maakt om uw toestemming gevraagd; het is belangrijk dat dit dan wordt gedaan.


Voor andere merken zoals Fitbit, Garmin, Withings of Polar vindt deze stap ook plaats bij het verbinden van uw merk met de VITY-app.


Als u twijfelt bij het verbinden en de toestemmingen later wilt wijzigen, kunt u dit eenvoudig doen in de instellingen van Apple Health, evenals bij Google Fit. Bij andere aanbieders moet u zich aanmelden bij het respectievelijke webportaal en daar de machtigingen aanpassen voor de verbinding met de VITY-app.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren