1. Open regelmatig Google Fit om uw gegevens te controleren en te synchroniseren.
Google Fit ontvangt regelmatig gegevens van zowel uw tracker als uw smartphone. Het gebruikt dan een intelligent algoritme om de gegevens te combineren. De gegevens die bij VITY aankomen, zijn de gegevens die u ziet in Google Fit. Dit kan aanzienlijk verschillen van de gegevens van uw tracker.
2. Laad uw telefoon en tracker op om gegevensoverdracht te garanderen.
VITY verzamelt voortdurend gegevens van Google Fit op de achtergrond, maar soms worden gegevens niet overgedragen vanuit Google Fit vanwege factoren zoals een laag batterijniveau of een slechte internetverbinding.
3. Wees geduldig: de gegevens worden niet in realtime weergegeven.
VITY werkt uw gegevens bij zodra er een update vanuit Google Fit is ontvangen. Dit betekent dat uw gegevens niet in realtime in VITY worden weergegeven. Maar maak u geen zorgen, gedurende de dag worden al uw gegevens bijgewerkt.
4. Voor een betrouwbaardere gegevenssynchronisatie kan een overschakeling helpen.
Als u problemen hebt met Google Fit, raden de ontwikkelaars van VITY aan over te schakelen naar een van de wearables die direct en stabieler verbonden zijn met VITY, zoals Fitbit, Garmin, Withings, enz.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren