1. Zorg ervoor dat uw armband is verbonden met Apple Health.
Open Apple Health en controleer of de gegevens van uw fitness-armband zijn bijgewerkt in Apple Health. Zo niet, controleer dan de verbinding tussen uw armband en de app van de fabrikant, of de verbinding tussen de app van de fabrikant en Apple Health. Herstel de verbinding indien nodig.
2. Zorg ervoor dat Apple Health de juiste gegevens naar VITY stuurt.
Wanneer u uw fitness-armband koppelt aan Apple Health, is mogelijk niet uw fitness-armband de voorkeursbron, maar uw iPhone. Volg eenvoudig de instructies op de Apple-website onder "Gegevensbronnen prioriteren" om dit probleem op te lossen en geef voorrang aan de gegevens van uw fitness-armband.
3. Schakel alle toestemmingen in voor VITY in Apple Health.
VITY heeft toestemming nodig om gegevens op te halen uit Apple Health. Om deze toestemmingen te beheren, opent u de Gezondheid-app, tikt u op "Delen", vervolgens op "Apps" en selecteert u "VITY". Zorg ervoor dat alle opties groen zijn gemarkeerd.
4. Wees geduldig: de gegevens worden niet in realtime weergegeven.
VITY werkt uw gegevens bij zodra er een update vanuit Apple Health is ontvangen. Dit betekent dat uw gegevens niet in realtime worden weergegeven in VITY. Maar maakt u zich geen zorgen, gedurende de dag worden al uw gegevens bijgewerkt.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren