We raden u aan om, indien mogelijk, contact met ons op te nemen via de VITY-App.
Wanneer u contact met ons opneemt via de app, wordt er automatisch belangrijke technische informatie meegezonden die ons kan helpen om uw verzoek zo snel mogelijk op te lossen.
Als u niet de mogelijkheid hebt om contact met ons op te nemen via de app, neem dan contact met ons op via:
Geef ons daarnaast de volgende informatie:
- Uw VITY-ID
- Het e-mailadres dat u hebt gebruikt om uw account aan te maken
- Informatie over uw smartphone (fabrikant, type, versie van het geïnstalleerde besturingssysteem)
- Informatie over de versie van de app
Als u niet zeker weet welke versie van de app is geïnstalleerd, controleer dan of er updates zijn in de Google Play Store of Apple Store. Zo ja, werk dan bij naar de nieuwste versie en noteer "nieuwste versie" als het probleem zich nog steeds voordoet.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren