1. Zorg ervoor dat de app van uw draagbare apparaat is verbonden met de Google Fit-app. Om VITY uw gezondheidsgegevens te laten ontvangen, moeten alle gegevens worden verzameld in de Google Fit-app. Controleer de instructies van zowel Google als de fabrikant van uw draagbare apparaat om te leren hoe u de app van uw draagbare apparaat kunt verbinden met Google Fit.
2. Open regelmatig Google Fit om uw gegevens te controleren en te synchroniseren. Google Fit ontvangt voortdurend gegevens van zowel uw draagbare apparaat als uw smartphone. Het gebruikt dan een slim algoritme om de gegevens samen te voegen. De gegevens die VITY ontvangt, zijn de gegevens die u ziet in Google Fit, wat aanzienlijk kan verschillen van wat u op uw draagbare apparaat ziet.
3. Houd uw telefoon en draagbare apparaat opgeladen om gegevensoverdracht te garanderen. VITY probeert altijd gegevens van Google Fit op de achtergrond te verzamelen, maar soms worden de gegevens niet overgedragen vanuit Google Fit vanwege factoren zoals een laag batterijniveau en een slechte internetverbinding.
4. Wees geduldig: de gegevens worden niet in realtime weergegeven. VITY ontvangt meerdere keren per dag automatische updates van Google Fit. Uw gegevens in VITY worden echter niet in realtime weergegeven. Maar maakt u zich geen zorgen, na verloop van tijd worden al uw gegevens bijgewerkt.
5. Overweeg een overstap voor een betrouwbare gegevenssynchronisatie-ervaring. Als u problemen hebt met Google Fit, raden de ontwikkelaars van VITY aan om over te schakelen naar een van de draagbare apparaten waarmee VITY een directe en stabielere verbinding biedt, zoals Fitbit, Garmin, Withings, enz.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren