VITY met Fitbit, Garmin, Polar en Withings

Gewijzigd op Wo, 24 Apr om 5:36 PM

1. Zorg ervoor dat uw fitness-armband / smartwatch is verbonden met de app van uw provider.


Open de app van uw provider op uw smartphone en zorg ervoor dat de gegevens van uw fitness-armband / smartwatch overeenkomen met de app van uw provider. Als dit niet het geval is, controleer dan de verbinding tussen uw fitness-armband / smartwatch en de app van de provider en herstel de verbinding indien nodig.


2. Synchroniseer regelmatig uw fitness-armband / smartwatch met de app van de provider.


De meeste fitness-armbanden / smartwatches werken hun gegevens automatisch bij met de bijbehorende app van hun provider. De gegevensuitwisseling is echter niet altijd volledig. Om ervoor te zorgen dat uw activiteitsgegevens worden ontvangen door VITY, opent u regelmatig de app van uw provider om ervoor te zorgen dat de gegevensoverdracht volledig is.


3. Wees geduldig: de gegevens worden niet in realtime weergegeven.


VITY werkt uw gegevens bij zodra er een update is ontvangen van uw provider. Dit betekent dat uw gegevens niet in realtime worden weergegeven in VITY. Maar maakt u zich geen zorgen, gedurende de dag worden al uw gegevens bijgewerkt.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren